20 септембар 2011

Tohoku torba

Pre neki dan sam obilazila one indijske radnje u potrazi za nekim komadom garderobe i nekom tašnom, ali i da dobijem inspiraciju za neke buduće postove. Iznenadilo me što im torbe nisu baš nešto jeftine, budući da ih neko umešan, vrlo lako može napraviti i sam. U prilog tome, naišla sam i na sledeći post – tutorijal za izradu mnooogo lepih Tohoku torbi.

Blog vrlo zabavnog (meni bar) naziva I am momma hear me roar, sedište je vrlo preciznog uputstva za šivenje ove ljupke torbe.

Cheri se zaista potrudila da nam što više približi samu izradu torbe i objasni nam do najsitnijih detalja kako se i šta treba postupno uraditi; zato je besmisleno da ja tu nešto prevodim – sve pronađite kod nje na blogu, a kod mene uživajte u fotkama.

2 коментара :

Maki је рекао...

ovo cu morati da prosledim svojoj nani.Ipak, ja ne umem ali hvala sto si podelila sa nama.Lepo izgleda.

Анониман је рекао...

Predivno, preslatko... i mislim da nije tesko. Meni su malo dosadili ukrasni cvetovi (svi ih imaju ...), tako da su masne dobra ideja za promenu.

 
Images by Freepik