10 април 2010

Korpa sa cvećem

Želeći da što više iskoristim prolećnu inspiraciju koja me 'drži' već neko vreme, potražila sam na internetu neke projekte koji bi se mogli u tu svrhu uklopiti. Naišla sam na jedan jako sladak, ne tako težak i prelep projekat, kojim možete oplemeniti svoj prostor, ali i iskoristiti da ga nekome poklonite.

Na blogu Dainty Couture, nalaze se fotografije sa uputstvom kako napraviti korpu sa cvećem. Ovu vrstu poklona, stranci uglavnom poklanjaju za baby shower-e, devojačke večeri i tome slično. Mi ovde, možemo ih iskoristiti kao ukrasni detalj na stolu, komodi, u spavaćoj sobi, u dvorištu, ali i kao vrlo ljubak poklon, zašto da ne?

Dovoljno je da pribavite plastične pravougaone saksije (a mogu i drugi oblici), sunđer za biljke, razne mašnice, trakice i ostalo po izboru iz pozamanterije, raznobojno cveće i ostalo je na vašoj mašti.

Meni se jako dopada, a vama?

Нема коментара :

 
Images by Freepik