03 април 2010

Polica za knjige

Još od malena, uz oca, zainteresovala sam se za drvo i izradu predmeta od istog. Oduvek me je fascinirala činjenica da je drvo plemeniti materijal, od kojeg se mogu napraviti najrazličitiji predmeti, nameštaj, razne dekoracije, nakit i slično. Malo kasnije, kada sam porasla, pravila sam ramove za fotografije, činije, držače za olovke, ručke za fioke i slično...ništa veliko. Nekako, nisam se usuđivala da se upustim u izradu, recimo, delova nameštaja. Do sada.

Na blogu Knock Off Wood, između ostalog, naišla sam vrlo jednostavan projekat - police za knjige. Toliko jednostavno izgleda, da ne može da omane. Prateći ovaj link, osim fotografija i plana, naći ćete i detaljno uputstvo kako i šta treba da radite.

Pa da probamo. Kako vam se čini, da li ćete se oprobati i, ako hoćete, šaljite mi fotke :)



Нема коментара :

 
Images by Freepik