01 април 2010

Sav nakit na jednom mestu


Ne znam kako vi, ali meni se nakit najčešće nalazi svuda po kući ili, ako je na jednom mestu, u stravičnom je haosu! Pogubljene ili rasparene minđuše, uetljanje ogrlice, rasute narukvice i prstenje...neredu, čini mi se, nema kraja. E pa, ako ste i vi poput mene, sledeći projekat može biti pravo rešenje!

Malo sam istraživala i naišla na jedan simpatičan blog, na kojem sam pronašla detaljno uputstvo za jednostavan, efektan i ukrasno privlačan organizator nakita. O čemu se radi? Pa, u pitanju je jednostavan projekat u kojem ćete koristiti parče šperploče - veličina zaisi od količine nakita kojim raspolažete; šatorsko platno ili neki sličan čvršći materijal; prigodne trake i dugmad/ručke za fioke. Finalan proizvod je više nego odličan, a detalje pogledajte ovde.

Isti blog dao je još jednu sličnu ideju - devojka je za istu namenu iskoristila jednostavan ram za slike! Kako to sve izgleda, pogledajte ovde.

Ovi projekti mi se dopadaju jer, pored očigledne upotrebne vrednosti, mogu imati i dozu umetničke, u zavisnosti od naše mašte i umeća. Veliko hvala Thriftyandchicdecor-u na predlozima i inspiraciji!


1 коментар :

Анониман је рекао...

Dosadno Vam je, ne znate šta da radite? Mi imamo zabavu za Vas. Posetite naš sajt igricezadecu.iz.rs Besplatne online igrice za sve uzraste, za decu, za odrasle, godine kod nas ništa ne znače. Mogu igrati oni od 3, kao i oni od 103 Zabavite svoju decu, a i sebi dozvolite da se osećate kao dete i date sebi oduška, i to sve kod nas potpuno besplatno. Očekujemo Vas

 
Images by Freepik