02 мај 2010

Originalno prstenje

Kao i svako žensko, volim (ponekad) da se kinđurim, a nakit držim rasut po čitavom stanu. Ne malo puta, zbog toga, dešava se da nešto i zagubim, a naročito prstenje. Zbog toga je ova sledeća preporuka, vrlo praktična i korisna.

Na sajtu Organize your stuff now nalazi se odličan tutorijal kako da same napravite prstenje od - dugmadi! Tako je!

Setite se samo kad odete u neku od radnji sa pozamanterijom, koliko samo ima fantastičnih dugmadi - šare, oblici, dodaci, metalni, plastični, sa cirkonima...sada možete spojiti lepo i korisno i dobiti fantastične i originalne komade nakita! Za sebe ili za poklon; detalje potražite ovde.




1 коментар :

Olivera је рекао...

kad sam videla ovaj post zaljubila sam se ♥ I sad mi je, bogami, lepo krenulo sa dugmićima. Ja ih obožavam. Možeš da pogledaš neke ako te zanima. U svakom slučaju, hvala na ovom postu, zaista je bio inspirativan :D
Tek sam otvorila blog http://nerojewls.blogspot.com/ ali imaš linkovan fejs pa pogledaj ako želiš ♥
btw, svakog dana sam na tvom blogu, zaista dobre stvari naučim ovde. Htela bih da podelim tvoj blog na svom ako je to okej :)

 
Images by Freepik