20 јун 2010

"Mama dosadno mi je" tegla

Ovo je jedna fenomenalna ideja!!! Toliko me je oduševila, da sam rešila da je sprovedem u delo čim pre, kako bih poklonila svojim dragim prijateljicama i mamama - sigurno će im koristiti.

Setite se samo kada ste i vi same bile male - bilo je situacija kada ste se dosađivale a potom tu dosadu prenosile i na roditelje - a najviše mame. Eee, šta bi dale da su imale OVO!

Na odličnom sajtu Somewhat Simple pronašla sam ovu fantastičnu ideju za "Mama, dosadno mi je" teglu. U pitanju je najobičnija staklena tegla od džema/zimnice/čega god (ili možete kupiti one modernije u sve za euro radnjama) koja je malo ukrašena i napunjena gomilom papirića. U čemu je trik? - pitaćete - upravo u tim papirićima! Detalje potražite ovde.


Kad se nađete u situaciji da vam dete zakuka kako mu je dosadno i nema šta da radi a vi izvucite jedan papirić iz tegle i eto rešenja! Na papirićima ispišite najrazličitije aktivnosti: od jedenja sladoleda, igranja društvenih igara pa sve do brisanja prašina, čišćenja kupatila ili svoje sobe i slično. Razumete foru - verujem da neće proći dugo, a klinci će porazmisliti vredi li da vas prekidaju u čemu god kako biste im rasterali njihovu dosadu.

Super fora, zar ne?

2 коментара :

deni64 је рекао...

Pregleda tvoj blog i nesto savrseno,stvarno se moze puno nauciti.I dalje cu pratiti tvoj blog.Pozdrav:)))

Ica Majstorica је рекао...

Hvala puno! Trudiću se da budem još bolja :)

 
Images by Freepik