04 фебруар 2011

Poklončići za Dan zaljubljenih

U susret najlepšem prazniku ljubavi, malo sam istraživala, ne bih li pronašla neke lepe predloge i ideje za uradi-sama poklone. Pa, da krenemo redom.

Na blogu Cocoj designs pronašla sam vrlo ljupku ideju za personalizovane kuhinjske peškire/krpe, koji mogu biti odličan poklon za mamu/tetku/baku/i td. Možete ga napraviti zajedno sa decom ili same, svakako će ispasti jednako lepi, kao na slici!


Na blogu kod Trey and Lucy, još jedan vrlo simpatičan poklon – Tegla s poljupcima. O čemu je reč? U pitanju je vrlo jednostavna i slatka (bukvalno) ideja – trebaju Vam tegla, lepak, trakice, ukrasni papir i gomila slatkiša, još ako znate šta osoba kojoj ovu teglu poklanjate voli, idealno! Simpatično, brzo i lako za napraviti; lep znak pažnje.

Dalje, na sajtu Dabbled.org, naišla sam na odličan tutorijal kako napraviti srcoliki broš, koji em lepo izgleda, em je vrlo lep detalj na garderobi.

A malo dalje, na blogu kod Hallelujahsbyholly, nabasala sam na, mmmmm, recept za srcolike kolače od šećera! Slatki, srcasti i sa prigodnim natpisima – milina jedna. Detaljan recept i više sličica potražite tamo.


Za posebne dame (male ili velike), možete napraviti ovu ljupku majicu I love you, koju sam otkrila na blogu Make it work or do without. Jednostavna i simpatična i, kao takva, moderna i upečatljiva; biće odličan poklon i iskazivanje naklonosti.

Na sajtu Creature comforts, pronašla sam genijalan i besplatan poklon – PDF fajl za preslikač sa natpisom U complete me – za jastučnice! Fenomenalna ideja fenomenalnog izgleda! Sve što Vam treba jesu pegla, papir preslikač, makaze i štampač!


Na sajtu Nani bird, otkrila sam super slatke templejte za pravljenje 3D ptičica! Kako za Dan zaljubljenih, tako i za sve ostale prilike i neprilike! I da, svi templejti su besplatni za skidanje – uživajte i zabavite se praveći ih!

A na sajtu wondertime.go.com, saznala sam kako da napravim personalizovane kesice za čaj, prilagođene Danu zaljubljenih. Jednostavno za napraviti i slatko od srca!

Malo mašte i nebo je granica! A ima li lepšeg povoda od najlepšeg dana ljubavi, za pravljenje ovakvih i sličnih darova? Meni su svakako draži ovakvi, od onih kupovnih i neinventivnih; a Vama?

Нема коментара :

 
Images by Freepik