15 април 2011

Još malo o Uskršnjim jajima i dekoraciji

Probala sam, ali ne ide. Prsti mi sami u potragu za Uskršnjim predlozima kreću, to je jače od mene. Ali, evo, još samo ovaj put. U jednom postu, još samo nekoliko predloga za ukrašavanje jaja, stola, prostora, hihi.

Na blogu Craftberry bush pronašla sam, možda malo zahtevniji, ali ne i manje lep predlog za ukrašavanje jaja. Možete koristiti ona plastična od kinder jaja, drvena ili ona od stiropora. Treba vam samo lepak i gomila raznobojne vunice, one za vez. Malo strpljenja i malo više vremena i dobićete ovako nešto:

The Crafty Mama blog ima tutorijal za šaranje jaja uz pomoć tečnog lepka i boje za hranu. Simpatično, jednostavno, vrlo slatko i izgleda ovako:

Umesto tečnog, možete koristiti i pištolj-lepak i dobićete fantastične šare.

Na sajtu Aki's Kitchen, naći ćete nekolicinu korisnih saveta za farbanje jaja, uključujući šaranje uz pomoć lišća, najlonki, papira i slično. Ovako su njoj/njemu ispala jaja:

Za one slatke i ukusne slatkiše, poput M&M ili No Problem, napravite ove super super origami činijice u obliku zeke, koje sam pronašla na sajtu Origami spirit!

A evo i video uputstva!



Na sajtu Live green love much, pronašla sam uputstvo za Uskršnju korpu za jaja. Ko kaže da mora biti kupovna – može se napraviti i od obične kutije, pa čak i od one za cipele! Dovoljno je samo malo mašte, da bi izgledala ovako:

Za kraj, da zasladimo ovim fantastičnim receptom gnezda za jaja od kokosa! Davno nisam videla luđi, jednostavniji i boljli recept za brzi kolačić. Detaljno uputstvo na blogu A Pumpkin and a princess, a gotov kolačić izgleda ovako:


Нема коментара :

 
Images by Freepik