16 децембар 2011

Liebster Blog Award

Moja prva blog igra i vrlo sam počastvovana!  


Liebster Blog Award je nagrada koja se dodeljuje blogerima koji imaju manje od 200 čitalaca, a u cilju promovisanja blogova i stvaranja novih veza i nekih budućih druženja, što da ne :)
Liebster je nemačka reč i znači drago ili voljeno, u slobodnom prevodu znači i omiljeno, te u skladu sa pravilima, treba uraditi sledeće:



1.    Zahvalite se osobi koja vas je nominovala i postavite link do njenog bloga
2.    Nominujte pet blogova i stavite im do znanja komentarima na njihovim stranicama
3.    Kopirajte i nalepite nagradu na svoj blog
4.    Tražite od ljudi da i oni nominuju svoje favorite.

U to ime, veliko hvala Malariji na nominaciji (odličan nick, by the way) , a moj izbor za nominovanih pet blogova ide:

1.    Nataši sa bloga Coolinarija
2.    Sanji sa bloga Kreativno by Sanja
3.    Coco Chanel sa bloga Sekrets of stylists
4.    Vedri sa bloga Vedra Vedra
5.    Knjiškom moljcu sa bloga Beleške Knjiškog Moljca

Zaigrajte se i vi! :)

3 коментара :

Sanja је рекао...

Sa velikim zakašnjenjem čestitam na nagradi i puno zahvaljujem što se moj blog našao na tvom popisu nagrađenih :))))

Djurdja Ostojic је рекао...

Prvo da cestitam tebi na nagradi :), i jako sam iznenadjena, i jako radosna sto si mene izabrala, hvala ti puno.. sada gledam tvoje postove, odusevljena sa mnogim fotografijama...
pozdrav!! :)

vedra је рекао...

ijaoo pa tek sad vidim kako to funkcionise! cestitam i veeeliko, najljepse hvala za posjetu, razgledanje i nominaciju! :*

 
Images by Freepik