01 март 2012

Cute Blog Award

Pre ravno dve nedelje, sa dve različite strane dobila sam mnooogo lepu i dragu nagradu – Cute Blog Award. Razlog zašto tek sada na nju odgovaram je taj što mi je trebalo malo vremena da je upijem, jer je smatram potvrdom da ovo što radim vredi i ima smisla – hvala Maki i Naki :)



Po pravilu, kačim slikicu na blog, objavljujem sedam stvari o sebi i izaberam blogove koji će dobiti ovu nagradu i sličicu.

Sedam stvari o meni:
1.    Navučena sam na internet i društvene mreže!, u tolikoj meri da mi na to ode – u proseku – deset sati svakodnevno.
2.    Iako sam odavno prošla to doba, mnogo volim da slušam Selenu Gomez, hihi. Dopadaju mi se i njena gluma i pesma i sveukupna pojava.
3.    Ovaj blog je nastao kao želja da na jednom mestu imam sakupljene sve one stvari koje mi se dopadaju i koje bih jednog dana mogla i sama napraviti, bez nekih očekivanja da postane toliko čitan i posećivan – hvala vam na tome!
4.    Veliki sam (da ne kažem preterano) fan serije True Blood i Erica Northmana i sa nestrpljenjem iščekujem puštanje pete sezone.
5.    Najveći porok koji sebi dozvoljavam je Coca-Cola i, dokle god se budem pitala, neću je prestati piti :)
6.  Imam veliku i jaku želju da jednom bar posetim Njujork, grad u koji sam, otkad znam za sebe, bespovratno zaljubljena; nadam se da će mi se i ostvariti.
7.   Mnogo volim da čitam i, pre nego što sam se trajno 'navukla' na internet, gutala sam bar dve knjige nedeljno – zahvaljujući prirodno datoj tehnici brzog čitanja i velikoj ljubavi prema pisanoj reči.

A sad sledi lista blogova koje volim da posetim i za koje želim da ih upoznate i vi:

Hobby Chic

Na blogu Novopečene domaćice koji sam nominovala jer ga povremeno pratim, otkrila sam da sam i treću nominaciju i prijatno se iznenadila. Tu sam saznala i za malo drugačija pravila tj. osam pitanja na koja se treba odgovoriti, pa evo i pitanja i odgovora:

1. Nаjdrаži mejkаp proizvod? Max Factor Pan Stick
2. Nаjdrаži modni trend 2011/2012? Vesele sedamdesete
3. Nаjdrаži desert? Keks torta
4. Nаjdrаžа bojа? Crna
5. Tvoje srednje ime? Nemam ga
6. Poslednjа pesmа koju si slušаo/slušаlа? Prsten-Partibrejkersi
7. Mаčke ili psi? Mačkoljubac, uvek
8. Otkrij nešto o sebi što nikаdа nisi spomenuo/spomenulа nа svom blogu. Zaljubljena u ljubav

3 коментара :

Sanja је рекао...

Draga moja, čestitam na nagradi, a ujedno zahvaljujem što si je, pored ostalih, dodijelila i meni :)))
Sa zanimanjem pratim i čitam tvoj blog, jer uvijek nađem nešto interesantno i novo...hvala ti što surfaš 10h dnevno :)))
Lijep pozdrav

Miki је рекао...

Draga imas mali izazov na mom blogu,ako zelis da ucestvujes.
Pozz.

Unknown је рекао...

Ja sam inace sasvim slucajno sada otkrila da se i ja nalazim medju dobitnicima ove divne nagrade! Hvala puno i nadam se da necu da vas izneverim.
Tijanin Kreativni Hobi
:*

 
Images by Freepik