13 април 2011

Još nekoliko načina za farbanje jaja

Obožavam da otkrivam i pronalazim svakojake načine za farbanje i ukrašavanje Uskršnjih jaja! Taman kad pomislim da sam ih objavila sve, potkrade mi se neki, još neotkriveni.

U to ime, Diznijev sajt Family Fun pravo je otkrovenje! Tu sam, između ostalog, otkrila kako alu folija, ukrasne šarene salvete i pucketava folija mogu poslužiti da se dobiju fantastično ukrašena/obojena jaja!

Ako mi ne verujete, evo dokaza! Jaja farbana uz pomoć:

alu folije

pucketave folije

šarenih salveta

Ko bi rekao..

Ovo je samo delić predloga, na sajtu ćete pronaći mnogo više; uživajte!


2 коментара :

Nale Coolinarija је рекао...

I sama ovih dana pretražujem savete na temu farbanja jaja tako da mi ove preporuke dobrodođu. Još samo da ja budem vredna i spretna da sve ovo i uradim:)

Ica Majstorica је рекао...

Hahahah, Nale u istoj sam muci!
Sve sam lepo kupila,sakupila i pripremila,samo mi još volej treba! Doći će do sledećeg petka
:)
Trudiću se i dalje da objavljujem stvari od širokog značaja :)

 
Images by Freepik