03 август 2010

Višenamenski deterdženti

Nekoliko puta mi se dešavalo da ostanem bez praška baš kad imam gomilu veša za pranje...ili sudova, kakogod. Ovaj post posvećujem domaćici u sebi - našla sam par korisnih recepata za "uradi-sama" deterdžente/praškove/etc.

Na blogu Pink and polka dot, koji obiluje svakojakim dobrim i inspiracionim postovima i predlozima, pronašla sam recepte za prašak za veš i deterdžent za sudove (za mašinu) pa, ko veli, što da ne podelim sa vama.


Za prašak nam trebaju soda bikarbona, sapun za pranje, malo boraksa i sode za pranje. Jednostavno se svi sastojci pomešaju i koriste kad nemamo Ariel ili tome slično (nije reklama, ali stvarno je najbolji, hihi).

Za deterdžent nam trebaju nešto boraksa, opet soda bikarbona i malo soli - pomešamo i turimo u sudomašinu! Svi detalji mogu se pogledati ovde, a od vas, dragi moji pratioci i čitaoci, očekujem dojave valjaju li zamene - sama obaveštavam čim iznađem vremena da iste isprobam.

2 коментара :

Анониман је рекао...

Sinoć sam ga baš radila, još nisqam probala, ali pod rugom receptu, pozzz...Mary1

Nale Coolinarija је рекао...

Dodji do mene imas nagradicu!!!

 
Images by Freepik