04 фебруар 2011

Rešite se prehlade i dosadnog kašlja

Zima, zima e pa šta je, ne boji se ko je zdrav...reči su popularne dečije pesmice. Samo, ova zima reže kao šašava i sobom nosi kojekakve prehlade i zaraze. U to ime, tj. protivu toga, ovaj post posvećujem homemade receptima za teranje istih.


Ne mogu se pohvaliti da sam ih sama smislila ili čula – osim saveta za kašalj: sisajte žuti/braon šećer u komadima (učila me moja nana); u tome mi je pomogao sajt Make stuff. Tamo ćete, između ostalog, saznati da je čaj od đumbira u kombinaciji sa limunom, belim lukom i medom, odličan rasterivač prehlade i pomaže kod upale grla. Isto tako, kombinacija limunovog soka, meda i tople vode postaju delotvoran sirup za iskašljavanje, koji i deca mogu koristiti.

Pomenula sam samo par primera, na sajtu ćete pronaći više!

Нема коментара :

 
Images by Freepik